Lalala er alt jeg hører… | I er alle 100% asshole!

Latter? Nej tak! - Brintbomber? Yes sir!…mens vi venter på valgkampen… Lidt morskab fra den fascistoide flodhest 😉

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.